Klachtenregeling
- Over mij
- Klachtenregeling
Bij mijn praktijk streef ik ernaar om elke patiënt een prettige en professionele behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Als dat zo is, hoor ik dit graag van u. Uw feedback helpt mij om mijn zorg en dienstverlening te verbeteren.
Hoe werkt de klachtenregeling?
- Bespreek uw klacht
Als u niet tevreden bent, raad ik u aan om dit eerst met mij te bespreken. Vaak kunnen we samen een oplossing vinden. - Indienen van een officiële klacht
Komt u er met mij niet uit? Dan kunt u een officiële klacht indienen via de klachtenregeling van de Nederlandse Vereniging van Mondhygiënisten (NVM), waarbij ik ben aangesloten. Deze klachtenregeling is onafhankelijk en helpt om een oplossing te vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is.
Wat kunt u verwachten?
- Uw klacht wordt serieus genomen.
- Samen zoeken we naar een passende oplossing.
- Indien nodig, wordt een bemiddelaar ingeschakeld.
Voor meer informatie over de klachtenprocedure kunt u terecht op de website van de NVM of contact opnemen met de praktijk.
Klachtenformulier
Wilt u een klacht indienen? Vul dan het formulier in.
Kantoorlocatie
Mondzorg Diamant Herenstraat 19, 2681BC Monster
Telefoon
0614449696
info@mondzorgdiamant.nl
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.