Klachtenregeling

Mondzorg Diamant

Bij mijn praktijk streef ik ernaar om elke patiënt een prettige en professionele behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Als dat zo is, hoor ik dit graag van u. Uw feedback helpt mij om mijn zorg en dienstverlening te verbeteren.

Hoe werkt de klachtenregeling?

 
  1. Bespreek uw klacht
    Als u niet tevreden bent, raad ik u aan om dit eerst met mij te bespreken. Vaak kunnen we samen een oplossing vinden.
  2. Indienen van een officiële klacht
    Komt u er met mij niet uit? Dan kunt u een officiële klacht indienen via de klachtenregeling van de Nederlandse Vereniging van Mondhygiënisten (NVM), waarbij ik ben aangesloten. Deze klachtenregeling is onafhankelijk en helpt om een oplossing te vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is.

Klachtenformulier

Wilt u een klacht indienen? Vul dan het formulier in.

Uw klacht:

(Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk, bijvoorbeeld wat er is gebeurd, welke behandeling het betrof, en waar u niet tevreden over bent.)

    Kantoorlocatie

    Herenstraat 19, 2681BC Monster

    Mail

    info@mondzorgdiamant.nl